 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träning Lördag - Kändisjakt!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | KändisBalken [2006-02-07 11:42] | |
|
|
| Attans att man missar en höjdarträning som denna. Som klippt o skuren för mig :-( |
| Skrivet av: | Tjomp [2006-02-10 17:09] | |
|
|
| Alla>> Ta gärna med penna och en bunt A4-plastfickor! |
| Skrivet av: | KändisBalken [2006-02-07 11:42] | |
|
|
| Attans att man missar en höjdarträning som denna. Som klippt o skuren för mig :-( |
|
|
|
 |