 |
|
|
|
Kommentera nyheten 3 lag till 25-manna
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
Jag har också missat att sista anmälan passerat. Vill gärna springa en sträcka. I andra hand kan jag vara lagledare. Vill bo på Klubbensborg och åka med hem efter korten på söndag. |
| Skrivet av: | Löwis [2006-09-13 12:26] | |
|
|
| Springer gärna en sträcka, om det blir plats för mig! |
|
|
Jag har också missat att sista anmälan passerat. Vill gärna springa en sträcka. I andra hand kan jag vara lagledare. Vill bo på Klubbensborg och åka med hem efter korten på söndag. |
| Skrivet av: | Peter Svedin [2006-09-06 9:57] | |
|
|
| Jag vill också springa 25-manna |
| Skrivet av: | frippe [2006-09-06 8:34] | |
|
|
| Gör en Peter Johansson. |
|
|
| Jag vill gärna springa på 25manna åker buss upp och hem samma dag |
|
|
|
 |