 |
|
|
|
Kommentera nyheten Teknikträning 24 maj
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Johan E [2005-05-24 13:41] | |
|
|
| räkna med mig. Hörde just att min förstasträckskille leder vid radion och har långa gaffeln... |
| Skrivet av: | Axel [2005-05-24 16:56] | |
|
|
Jag dyker upp!
Groth>> Även jag skulle behöva lära mig det... Men ibland vet man inte förrän nära inpå! |
| Skrivet av: | Groth [2005-05-24 15:44] | |
|
|
| Verkar som om Guldgänget och en del andra skulle behöva lära sig att anmäla sig något tidigare än 3 h innan start... |
| Skrivet av: | lovisa [2005-05-24 15:32] | |
|
|
| lovisa och stina kommer till k-lund. |
| Skrivet av: | Clobbis [2005-05-24 15:25] | |
|
|
| Clobbis kommer |
| Skrivet av: | matte [2005-05-24 15:18] | |
|
|
| jag kommer |
| Skrivet av: | fille [2005-05-24 15:18] | |
|
|
jag kommer
|
| Skrivet av: | viktoria s [2005-05-24 14:24] | |
|
|
| jag kommer nog lite halvt |
| Skrivet av: | Johan E [2005-05-24 13:41] | |
|
|
| räkna med mig. Hörde just att min förstasträckskille leder vid radion och har långa gaffeln... |
|
|
|
 |