INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Helgens tävlingar i Karlslund

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Johan [2004-10-12 20:51]
Patrik >> Jag har inte kollat banan, men informationen jag har fått är att det är hinder av "lumpenkaraktär"... Men jag tror att du känner igen dig om du tänker dig testrundan i karlslund parat med leken "hela havet stormar" i skolgympan; några bommar/tallar att klättra över och under och några blöta hål att passera.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Skistar [2004-10-14 12:14]
Till alla tjejer>>> Det är ytterst få anmälda i damklasserna. Så om någon har lust på ny mobiltelefon och lite prispengar är tillfället gyllene..

Skrivet av: Peiza [2004-10-14 8:41]
skistar>> Misstänkte det när Håkan nämde bra och tisarkillar i samma mening mohaaaha :)

För min del ska jag nog strö salt i såren och komma upp och titta på, dyker även upp på KM ikväll.

Skrivet av: skistar [2004-10-13 22:44]
Patrik>> rysskigt snabba..

Skrivet av: Patrik [2004-10-13 22:38]
Herr Örvill>> Vilka?

Skrivet av: Herr Örvill [2004-10-13 8:15]
Det är tre bra tisarkillar anmälda till på söndag, så anmäl er och ta chansen att mäta er med dem!

Skrivet av: Johan [2004-10-12 20:51]
Patrik >> Jag har inte kollat banan, men informationen jag har fått är att det är hinder av "lumpenkaraktär"... Men jag tror att du känner igen dig om du tänker dig testrundan i karlslund parat med leken "hela havet stormar" i skolgympan; några bommar/tallar att klättra över och under och några blöta hål att passera.

Skrivet av: 1.96 [2004-10-12 16:37]
Hade såklart varit med, i första hand på LoMa runt. Om det inte varit för helgens tävlingspremiär i SKIDOR!!!!

Skrivet av: Patrik [2004-10-12 12:24]
Vad är det för typer av hinder? (på ett ungefär alltså)..

lät intressant annars,kanske dubblerar..ska ta mig en funderare