 |
|
|
|
Kommentera nyheten H21 lagen till Stafett-DM klara
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Jocke [2006-08-23 9:26] | |
|
|
| C-G>> Jag skulle kunna tänka mej att ta den där sista platsen om inte redan någon annan tagit den. |
| Skrivet av: | Björne [2006-08-27 10:34] | |
|
|
| C-G>> Har också fel bricknummer men jag ändrar till mitt nya, 880502 |
| Skrivet av: | Hempa [2006-08-23 15:47] | |
|
|
| C-G >> Jag hade fel bricknr inlagt men jag har också ändrat till rätt själv (791114). |
| Skrivet av: | Jocke [2006-08-23 13:36] | |
|
|
| C-G>> 264125 är mitt SI-nummer |
|
|
Peiza och Jocke jag vill ha era SI nummer till Stafett-DM Vidare är det nu 7 lag och inga reserver. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-08-23 9:38] | |
|
|
| Jag har ändrat mitt bricknummer också. |
| Skrivet av: | Jocke [2006-08-23 9:26] | |
|
|
| C-G>> Jag skulle kunna tänka mej att ta den där sista platsen om inte redan någon annan tagit den. |
| Skrivet av: | stefan [2006-08-23 7:13] | |
|
|
| CG>>Jag har bricknummer 720500 |
|
|
|
 |