 |
|
|
|
Kommentera nyheten Provlöpning till Sprint-DM
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | JoV [2004-04-01 10:32] | |
|
|
| Bra. Då kommer kontrollerna sitta rätt. Sjögren och Björn är ju anmälda till tävlingen, och dom om några lär ju hitta där. |
|
|
| För er som var i klubbstugan igår och letade efter sprintkartor kan meddelas att alltihop tyvärr bara var ett s.k. aprilskämt. Nej, alltså inte att det ska delas ut DM-medaljer för att springa orientering i stans mest utsprungna skog, men det andra. |
| Skrivet av: | Stålis-banläggare [2004-04-01 11:17] | |
|
|
Ni som inte vet det ännu kommer stora stenen mitt på kartklippet vara "boet" för samtliga banor. Björne >> Kan du kolla ikväll om stenen finns kvar och ringa mig sen? |
| Skrivet av: | JoV [2004-04-01 10:32] | |
|
|
| Bra. Då kommer kontrollerna sitta rätt. Sjögren och Björn är ju anmälda till tävlingen, och dom om några lär ju hitta där. |
|
|
|
 |