 |
|
|
|
Kommentera nyheten KFUM:s Julmarkanden 4 december i Betelkyrkan
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Jennie [2004-11-18 10:54] | |
|
|
| Jag fixar en omgång "mjuk kaka". |
| Skrivet av: | Lina Jonhed [2004-12-02 11:15] | |
|
|
| Jag har bakat två st mjuk pepparkaka som Ulla tar med. |
| Skrivet av: | Henrik Nord [2004-11-19 11:08] | |
|
|
| Jag fixar en uppsättning småkakor |
| Skrivet av: | Lars Ekström [2004-11-18 11:24] | |
|
|
| Inga och Lars kan stå i ett lotteri mellan 11.00- 13.00 |
| Skrivet av: | Jennie [2004-11-18 10:54] | |
|
|
| Jag fixar en omgång "mjuk kaka". |
| Skrivet av: | Magnus Nilsson [2004-11-16 19:12] | |
|
|
| Jag enrollerar Guldgänget till Chokladhjulet etc |
|
|
| Jag kan troligen hjälpa till mellan c:a 10 och 13. |
| Skrivet av: | Gunilla Källman [2004-11-16 10:17] | |
|
|
| Även jag kan baka 2 sorters småkakor. Jag är bortrest den 4/12 så något pass kan jag inte ställa upp på, tyvärr. |
| Skrivet av: | Annica Magnuson [2004-11-15 20:52] | |
|
|
| Jag bakar gärna två sorters småkakor men vi har släktkalas med kusinträff den helgen så vi vet ej om det finns utrymme för julmarknadsjobb ännu. |
|
|
|
 |