 |
|
|
|
Kommentera nyheten Löpex Vinterserie 2 feb 2008
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Janne Z [2008-01-27 19:49] | |
|
|
| Vill ni ha hjälp av mig och flickorna ? |
| Skrivet av: | C-G [2008-01-31 9:40] | |
|
|
Janne Z: Det går alltid åt folk, ni är välkomna.
|
| Skrivet av: | Öberg [2008-01-31 9:02] | |
|
|
| da Silva>> Jag nostalgi-bommar gärna lite... Jag tänkte även hinna med att nostalgi-rycka och nostalgi-vägga innan äventyret är slut. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp lastpallar längs vägern heller. |
|
|
C-G>>> Eftersom den enda kontrollen jag kan missa i Karlslund är bomstenen och ettan följdaktligen måste sitta där, så är det lugnt. Jag kan tvärt om missa starten med 5 minuter och anlända till första kontrollen lagom tills tätklungan bommat klart och leder mig in till den. :-)
Öberg>>> Startar du med mig eller vill du nostalgi-bomma lite innan jag kommer? |
| Skrivet av: | Janne Z [2008-01-27 19:49] | |
|
|
| Vill ni ha hjälp av mig och flickorna ? |
| Skrivet av: | C-G [2008-01-27 18:02] | |
|
|
Da Silva: om du skall vara med i täten behöver du minst ha 5 min försprång eftersom du hommer att missa 1:a med det (vetenskapligt bevisat) H-G tar tacksamt mot hjälp på lördag vi ses 9,30. |
|
|
| Öberg>>> Nu när det inte verkar bli något Wadköpingslopp så kanske du kan spåra ett bra pass i Karlslund åt mig istället? |
| Skrivet av: | Öberg [2008-01-25 15:11] | |
|
|
| Jag kommer och kontrollerar statusen på mina gamla träningskompisar! Ska bli kul! |
| Skrivet av: | H-G [2008-01-25 8:27] | |
|
|
| Jag kan ställa upp och hjälpa till. |
|
|
|
 |