INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Kontrollutsättning Närkekvartetten

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Janne [2007-05-04 21:50]
Harlen> Lägg till

Fre 18 16.00 snittsla av förbjudet område samt otydlig stig för dag 3

Finns det liknande som måste göras för dag 1 och 2?

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Peiza [2007-05-11 20:19]
Jag kan ställa upp och plocka in kontrollerna alla dagar kl 15:00.

Skrivet av: da Silva [2007-05-10 19:40]
Jag ställer upp där det behövs hela helgen, innan och efter sekretaritet kallar.

Skrivet av: pettson [2007-05-10 9:56]
Kan sätta ut to - fre morgon och ta in to - fre em (om jag kan få skjuts fre morgon).

ev. övertalningsbar för utsättning to - fre kväll

Skrivet av: Brynäs [2007-05-06 21:32]
Jag är bokad av CG tors-fre morgon och em för utsättning.

Skrivet av: Christer Ö [2007-05-05 9:40]
sätter ut stolpar måndagkväll, tar in tors- o fredagkväll

Skrivet av: jennie [2007-05-04 22:35]
Jag kan vara med och ta in på fredag.

Skrivet av: Groth [2007-05-04 22:33]
Jag kan sätta ut på torsdag morgon, ta in på kvällen och sätta ut/ta in på lördag.

Skrivet av: janne [2007-05-04 21:53]
Harlen> Skärmar dag 3 sätts ut 2 gånger.
Lägg även till att ta bort nedan nämnda snitsling lördag 15:00

Skrivet av: Janne [2007-05-04 21:50]
Harlen> Lägg till

Fre 18 16.00 snittsla av förbjudet område samt otydlig stig för dag 3

Finns det liknande som måste göras för dag 1 och 2?