 |
|
|
|
Kommentera nyheten Bowling för de yngre (t om D/H14)
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Jake [2003-11-23 16:00] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | vicy [2003-11-28 14:35] | |
|
|
| fille>> jaa.. |
| Skrivet av: | fille [2003-11-26 14:56] | |
|
|
| vicy>> är du också sjuk?? |
| Skrivet av: | Karin [2003-11-25 17:42] | |
|
|
| jag kommer inte, sticker till mässan istället tror jag... tänkte bara sü nün vet det... |
| Skrivet av: | karin [2003-11-25 13:47] | |
|
|
| jag kommer gärna... men jag kollar helst bara på om jag får :) |
| Skrivet av: | vicy [2003-11-25 10:03] | |
|
|
Kan tyvärr inte komma.... Ligger hemma & hostar & har ont i huvet.... Men ha de så kul alla andra & tänk på STACKARS mej när ni slår alla strikar!! |
| Skrivet av: | matte [2003-11-24 18:23] | |
|
|
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Maja [2003-11-24 16:50] | |
|
|
| Jag kommer till bowlingen den 25 november. |
| Skrivet av: | stina [2003-11-24 15:46] | |
|
|
| Lovisa kommer dit och jag kommer antagligen. |
| Skrivet av: | Ida [2003-11-24 10:51] | |
|
|
| Jag och Albin kommer. |
| Skrivet av: | Pecka [2003-11-24 10:03] | |
|
|
| Conne>>Vi har bokat 6 banor och har därmed 24 platser för spel. I första hand för de yngre men om det finns plats får Ni gärna spela. Kom annars ned och heja på! |
|
|
|
 |