 |
|
|
|
Kommentera nyheten Resultat Kort-KM i Suttarboda
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Iva [2007-05-29 14:30] | |
|
|
| är det inte dags för damerna att få tävla på en riktig dambana, där alla D15-45 kan mötas, segrartiden ca 25 min? nuvarande form är jättetråkig tycker jag... |
|
|
| Iva>>> Problemet är väl att damerna fördelar sig på båda banorna. Om alla tjejerna skulle springa korta banan skulle nog segrartiden där bli ungefär samma som för killarna på "långa" banan, dvs 30 +/- 2 minuter. |
| Skrivet av: | Groth [2007-05-29 18:29] | |
|
|
| Iva> du får väl ta tag i ett Kort-KM för damer. Synd att du inte gillade årets upplaga. |
| Skrivet av: | Iva [2007-05-29 14:30] | |
|
|
| är det inte dags för damerna att få tävla på en riktig dambana, där alla D15-45 kan mötas, segrartiden ca 25 min? nuvarande form är jättetråkig tycker jag... |
| Skrivet av: | groth [2007-05-25 19:02] | |
|
|
| Hasse> nja, du har den tiden. Om jag räknat från den tiden du skulle startat ifrån hade du haft 29 min... |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-05-25 14:13] | |
|
|
| Tack för trevlig tävling. även om jag inte var så glad när foten vek sig och jag slog i smalbenet i en av alla stenar som fanns överallt, dessutom var det en massa ris och svårt var det med. Men TACK för nyttig träning. |
| Skrivet av: | Axel [2007-05-25 11:39] | |
|
|
| Tackar för en kul tävling. Premiär för mig i år individuellt, gav mersmak :o) |
| Skrivet av: | Hasse [2007-05-25 7:06] | |
|
|
| Erik kolla min tid - jag startade på Ullas tid. |
|
|
|
 |