 |
|
|
|
Kommentera nyheten DreamTeam 2005
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Iva [2005-03-06 19:13] | |
|
|
H55>> ska vi träffas? ;) daS, Erik>> verkar vara en rolig leeeeeek :D |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-03-10 17:01] | |
|
|
| Ansvariga kommer väl ikväll till klubbstugan så att man kan betala? |
| Skrivet av: | djN [2005-03-08 9:08] | |
|
|
| Det hela handlar ju om att plocka ut de löpare som är billiga OCH kommer att plocka poäng. Att de dyra kommer att göra det tvivlar ingen på. Det är ju kvoten poäng/kr som är avgörande i slutänden. Jag tycker att nivåerna är bra. |
| Skrivet av: | hmm [2005-03-07 9:46] | |
|
|
| ditt lag?>> Självklart får man det ! Det kvittar var nånstans du tränar, men för att en löpare ska få poäng i DT gäller att man deltar i stafetter oavsett träningsbakgrund. |
| Skrivet av: | Ditt lag? [2005-03-07 9:16] | |
|
|
| Vi som tränar hemma och tydligen då tas för att ligga hemma och pilla oss i naveln, får vi också göra ett lag? |
|
|
| stefan och oskar>>Förstår inte vad ni har fått det ifrån att man ska kunna ta med alla de dyraste. Det är det väl ingen som tycker. |
| Skrivet av: | stefan [2005-03-07 7:58] | |
|
|
Tyckte inte det var så svårt att plocka ut ett vinnande lag. Hur vore det om man kunde ta med alla de?? Skulle inte bli så spännande då? Om det nu är så att det är dom som är bästa köp.. |
| Skrivet av: | Iva [2005-03-06 19:13] | |
|
|
H55>> ska vi träffas? ;) daS, Erik>> verkar vara en rolig leeeeeek :D |
| Skrivet av: | mjg [2005-03-06 1:25] | |
|
|
ÄNTLIGEN!
Slutligen har min medvetna fejk-skada fört till att Dream Team-generalerna har satt mig till minipris. Nu kan jag äntligen börja springa igen, trägen vinner!
Sen tar jag givetvis absolut avstånd från den här föraktliga företeelsen och förnekar å det starkaste att jag har något med den att göra, trots att jag av outgrundliga orsaker är uppsatt som målvakt i den här uppenbara skalbolagshärvan... |
| Skrivet av: | Vicy [2005-03-05 21:31] | |
|
|
| Nu har det väl ändå blivit fel..Oskar kostar bara 250 000...? Man kan ju köpa alla dom dyraste till samma lag... |
| Skrivet av: | fimpen [2005-03-05 18:27] | |
|
|
| Axel>> Det är bara på LEEEEK!!! *******-?*!%&-***-Hardt ;-) |
|
|
|
 |