INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Jukolaträningar

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Holma [2006-06-02 14:47]
När ni ska springa på kartan som jag skickade så kan ni ta det lite aktsamt vid bebyggelsen runt målet. Enligt grupp som tidigare tränat där så var det någon där som verkade lite griniga.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: fille [2006-06-08 16:11]
kommer inte idag, skulle sprungit korta

Skrivet av: Jake [2006-06-08 7:29]
Ja kan tyvärr intr komma idag på träningen pga sjukdom (ont i halsen) skulle ha sprungit korta banan.

Skrivet av: Patrik [2006-06-07 18:58]
Hinner inte till träningen imorgon, jobbet kallar. Det är hårda bud i verkligheten (arbetslivet) =)

Skrivet av: Kajsa [2006-06-07 13:17]
JAG KOMMER INTE PÅ TORSDAG!!!! Ändrade planer!!! (Kommer inte på söndag heller!)

Skrivet av: iva [2006-06-07 8:43]
korta bana på torsdag, tack.

Skrivet av: Roland Fjellström [2006-06-06 21:00]
Korta banan tillsammans med Frida den 8 juni. Vi tar gärna en karta var.

Skrivet av: matte [2006-06-06 20:09]
Korta banan den 8:e tack!

Skrivet av: Bosse P [2006-06-06 11:06]
Korta banan den 8:e

Skrivet av: Christina [2006-06-06 10:46]
Korta på torsdag låter bra för mig.

Skrivet av: ingernicolas [2006-06-06 10:20]
Jag kommer den 8/6 och vill ha den korta banan.