 |
|
|
|
Kommentera nyheten Jukolaträningar
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Holma [2006-06-02 14:47] | |
|
|
| När ni ska springa på kartan som jag skickade så kan ni ta det lite aktsamt vid bebyggelsen runt målet. Enligt grupp som tidigare tränat där så var det någon där som verkade lite griniga. |
| Skrivet av: | fille [2006-06-08 16:11] | |
|
|
| kommer inte idag, skulle sprungit korta |
| Skrivet av: | Jake [2006-06-08 7:29] | |
|
|
| Ja kan tyvärr intr komma idag på träningen pga sjukdom (ont i halsen) skulle ha sprungit korta banan. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-06-07 18:58] | |
|
|
| Hinner inte till träningen imorgon, jobbet kallar. Det är hårda bud i verkligheten (arbetslivet) =) |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-06-07 13:17] | |
|
|
| JAG KOMMER INTE PÅ TORSDAG!!!! Ändrade planer!!! (Kommer inte på söndag heller!) |
| Skrivet av: | iva [2006-06-07 8:43] | |
|
|
| korta bana på torsdag, tack. |
| Skrivet av: | Roland Fjellström [2006-06-06 21:00] | |
|
|
| Korta banan tillsammans med Frida den 8 juni. Vi tar gärna en karta var. |
| Skrivet av: | matte [2006-06-06 20:09] | |
|
|
| Korta banan den 8:e tack! |
| Skrivet av: | Bosse P [2006-06-06 11:06] | |
|
|
| Korta banan den 8:e |
| Skrivet av: | Christina [2006-06-06 10:46] | |
|
|
| Korta på torsdag låter bra för mig. |
|
|
| Jag kommer den 8/6 och vill ha den korta banan. |
|
|
|
 |