INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Beställning av kläder till klädshopen

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Holma [2005-01-04 8:46]
Jag hade tänkt beställa lite kläder (i och med att det är jag som sköter själva beställningen...). Det verkar dock som om det inte är någon som ska ha något, så jag kanske inte behöver beställa....

Kom igen nu!!! Så svårt kan det väl inte vara och kolla i byrålådorna om det ligger något trasigt eller urvuxet kvar sedan förra året. Detta blir den enda beställningen under våren. Ni som kommer och vill ha ett par nya byxor veckan innan 10-mila får klara er med era gamla.

Om det är svårt att bestämma sig så tar vi även emot beställningar av typen "jag behöver troligtvis ett par nya OL-byxor i stl L under våren" Beställningen är som tidigare påekats EJ bindande!!!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Axel [2005-02-08 11:38]
Knäbyxa

Skrivet av: HNord [2005-02-07 12:42]
OL-blus, kortärm (nät?) + brallor till fotknölarna. M eller L?

Skrivet av: stefan [2005-02-07 12:32]
jo ett par nya knäbyxor och en kortärmad blus behövs.

Skrivet av: bjornlindgren [2005-02-07 11:11]
Jag behöver OL-blus + OL-byxa, medium (170 cm) (el. small?)
Erik behöver OL-blus + OL-byxa + träningsoverall, 11 år (c:a 150 cm)

Skrivet av: AA [2005-02-07 7:56]
Vill också ha ett par av nya modellens knäbyxor, stl L borde bli bra.

Skrivet av: Per Sjögren [2005-02-06 22:28]
Jag slår till på ett par av den nya modellens knäbyxor.

Skrivet av: beh [2005-02-06 22:18]
Jag behöver en ny överdragsdress. Small eller Medium ???

Skrivet av: Carro [2005-01-19 13:21]
Ett par knäbyxor. I stl M. Tack.

Skrivet av: Per Eklöf [2005-01-12 10:02]
Jag behöver ju helt nya kläder.
Ol-blus, Ol-byxor och överdragskläder behöver jag, jag skulle tro att jag är en storlek Small eller Medium.

Skrivet av: Hempa [2005-01-10 13:07]
Gärna ett par knäbyxor i stl L. Vill säkert också ha den nya trimtexmodellen, även om jag inte vet hur den ser ut...