 |
|
|
|
Kommentera nyheten Beställning av kläder till klädshopen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Holma [2005-01-04 8:46] | |
|
|
Jag hade tänkt beställa lite kläder (i och med att det är jag som sköter själva beställningen...). Det verkar dock som om det inte är någon som ska ha något, så jag kanske inte behöver beställa....
Kom igen nu!!! Så svårt kan det väl inte vara och kolla i byrålådorna om det ligger något trasigt eller urvuxet kvar sedan förra året. Detta blir den enda beställningen under våren. Ni som kommer och vill ha ett par nya byxor veckan innan 10-mila får klara er med era gamla.
Om det är svårt att bestämma sig så tar vi även emot beställningar av typen "jag behöver troligtvis ett par nya OL-byxor i stl L under våren" Beställningen är som tidigare påekats EJ bindande!!! |
| Skrivet av: | Axel [2005-02-08 11:38] | |
|
|
| Knäbyxa |
| Skrivet av: | HNord [2005-02-07 12:42] | |
|
|
| OL-blus, kortärm (nät?) + brallor till fotknölarna. M eller L? |
| Skrivet av: | stefan [2005-02-07 12:32] | |
|
|
| jo ett par nya knäbyxor och en kortärmad blus behövs. |
|
|
Jag behöver OL-blus + OL-byxa, medium (170 cm) (el. small?) Erik behöver OL-blus + OL-byxa + träningsoverall, 11 år (c:a 150 cm) |
| Skrivet av: | AA [2005-02-07 7:56] | |
|
|
| Vill också ha ett par av nya modellens knäbyxor, stl L borde bli bra. |
| Skrivet av: | Per Sjögren [2005-02-06 22:28] | |
|
|
| Jag slår till på ett par av den nya modellens knäbyxor. |
| Skrivet av: | beh [2005-02-06 22:18] | |
|
|
| Jag behöver en ny överdragsdress. Small eller Medium ??? |
| Skrivet av: | Carro [2005-01-19 13:21] | |
|
|
| Ett par knäbyxor. I stl M. Tack. |
|
|
Jag behöver ju helt nya kläder. Ol-blus, Ol-byxor och överdragskläder behöver jag, jag skulle tro att jag är en storlek Small eller Medium. |
| Skrivet av: | Hempa [2005-01-10 13:07] | |
|
|
| Gärna ett par knäbyxor i stl L. Vill säkert också ha den nya trimtexmodellen, även om jag inte vet hur den ser ut... |
|
|
|
 |