 |
|
|
|
Kommentera nyheten Lördagen 23 februari: Torptoppen!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Hempa [2008-02-19 10:47] | |
|
|
Jag kommer!
Pionhed>> 2 platser lediga? |
| Skrivet av: | piraten [2008-02-22 18:59] | |
|
|
Kristin och Christer>> Jag kan hämta upp er.
|
| Skrivet av: | örjan [2008-02-22 18:53] | |
|
|
| ..kommer imorgon.. |
| Skrivet av: | M&M [2008-02-22 16:15] | |
|
|
Lysande behandling av svenska språket Per. Mera sån´t. Själv är jag nu helt fokuserad på att överleva cykelträningingsläger på Mallorca med ett gäng vilda juniorer. De kommar att krossa mina lårmuskler. Så jag får avstå för ett rejält 12 milapass på cykel. |
|
|
| Pionhed>>Finns det fortfarande platser kvar i din bil? Annars får jag vara hemma och plugga o städa men det låter inte lika roligt. |
| Skrivet av: | Ch [2008-02-19 22:26] | |
|
|
| Christer kommer! |
| Skrivet av: | feenie [2008-02-19 13:00] | |
|
|
| Låter skojigt...men är tyvärr upptagen. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-02-19 11:37] | |
|
|
I min bil: Jag, daSilva, Emma och Hempa. En trång plats kvar.
Skall vi fylla Jannes bil nu? |
| Skrivet av: | Hempa [2008-02-19 10:47] | |
|
|
Jag kommer!
Pionhed>> 2 platser lediga? |
| Skrivet av: | Piraten [2008-02-19 10:22] | |
|
|
| Jag kommer och kan ta bil om det behövs |
| Skrivet av: | Emma [2008-02-19 10:12] | |
|
|
| Jag planerar att komma. Tar gärna en plats i bilen. |
|
|
|
 |