INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten KkkK - 1 Mosippan

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: HNord [2006-04-21 11:51]
Jag svängde förbi vid lunchtid den 20 april, parkerade bilen i bussfickan för linje 7, tog dottern på höften och såg efter. Då var det knopp som jag antar att ett proffs skulle kalla det. Men inga utslagna blommor.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: C-G Garpenlund [2006-05-04 22:16]
Idag den 4 maj hade Mosipporna slagit ut

Skrivet av: Tommy [2006-05-03 11:33]
Rätt C-G men fortfarande ej utslagna 1.5. Skymtade vitt i öppningarna.

Skrivet av: C-G [2006-04-26 13:48]
Tittade till Mosippan idag (26 april) 20-tal knoppar nästan utslagna, ge dem ett par dagar till så!!!

Skrivet av: Tommy [2006-04-23 20:10]
Vi tog söndagspromenaden förbi stället 23.4 och räknade till 13 st knoppar. Kan det vara nära nu...1 vecka till?

Skrivet av: HNord [2006-04-21 11:51]
Jag svängde förbi vid lunchtid den 20 april, parkerade bilen i bussfickan för linje 7, tog dottern på höften och såg efter. Då var det knopp som jag antar att ett proffs skulle kalla det. Men inga utslagna blommor.