 |
|
|
|
Kommentera nyheten Anmälan till tävlingar
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | H-G [2007-03-23 0:02] | |
|
|
Kan ej anmäla mig till någon tävling i vår... min adress o postnummer godkänns ej av allsmäktige online-anmälare, således blir det väl inget tävlande för mig fortsättningsvis. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-03-23 11:24] | |
|
|
| H-G>> Skumt. Postnummret ska vara utan mellanslag, men det antar jag att du försökt med. Kolla med Emma Arlebo om hon kan anmäla dig, hon sitter inne med högre behörigheter. |
| Skrivet av: | H-G [2007-03-23 0:02] | |
|
|
Kan ej anmäla mig till någon tävling i vår... min adress o postnummer godkänns ej av allsmäktige online-anmälare, således blir det väl inget tävlande för mig fortsättningsvis. |
| Skrivet av: | Pecka [2007-03-11 12:03] | |
|
|
| Anders>>Bra kompromisslösning. Det är inte lätt att anpassa till KOL. |
|
|
|
 |