INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten KFUM:s Julmarkanden 4 december i Betelkyrkan

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Gunilla Källman [2004-11-16 10:17]
Även jag kan baka 2 sorters småkakor. Jag är bortrest den 4/12 så något pass kan jag inte ställa upp på, tyvärr.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Lina Jonhed [2004-12-02 11:15]
Jag har bakat två st mjuk pepparkaka som Ulla tar med.

Skrivet av: Henrik Nord [2004-11-19 11:08]
Jag fixar en uppsättning småkakor

Skrivet av: Lars Ekström [2004-11-18 11:24]
Inga och Lars kan stå i ett lotteri mellan 11.00- 13.00

Skrivet av: Jennie [2004-11-18 10:54]
Jag fixar en omgång "mjuk kaka".

Skrivet av: Magnus Nilsson [2004-11-16 19:12]
Jag enrollerar Guldgänget till Chokladhjulet etc

Skrivet av: Gunnel Öst [2004-11-16 17:20]
Jag kan troligen hjälpa till mellan c:a 10 och 13.

Skrivet av: Gunilla Källman [2004-11-16 10:17]
Även jag kan baka 2 sorters småkakor. Jag är bortrest den 4/12 så något pass kan jag inte ställa upp på, tyvärr.

Skrivet av: Annica Magnuson [2004-11-15 20:52]
Jag bakar gärna två sorters småkakor men vi har släktkalas med kusinträff den helgen så vi vet ej om det finns utrymme för julmarknadsjobb ännu.