 |
|
|
|
Kommentera nyheten Kontrollutsättning Närkekvartetten
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Groth [2007-05-04 22:33] | |
|
|
| Jag kan sätta ut på torsdag morgon, ta in på kvällen och sätta ut/ta in på lördag. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-05-11 20:19] | |
|
|
| Jag kan ställa upp och plocka in kontrollerna alla dagar kl 15:00. |
|
|
| Jag ställer upp där det behövs hela helgen, innan och efter sekretaritet kallar. |
| Skrivet av: | pettson [2007-05-10 9:56] | |
|
|
Kan sätta ut to - fre morgon och ta in to - fre em (om jag kan få skjuts fre morgon).
ev. övertalningsbar för utsättning to - fre kväll |
| Skrivet av: | Brynäs [2007-05-06 21:32] | |
|
|
| Jag är bokad av CG tors-fre morgon och em för utsättning. |
|
|
| sätter ut stolpar måndagkväll, tar in tors- o fredagkväll |
| Skrivet av: | jennie [2007-05-04 22:35] | |
|
|
| Jag kan vara med och ta in på fredag. |
| Skrivet av: | Groth [2007-05-04 22:33] | |
|
|
| Jag kan sätta ut på torsdag morgon, ta in på kvällen och sätta ut/ta in på lördag. |
| Skrivet av: | janne [2007-05-04 21:53] | |
|
|
Harlen> Skärmar dag 3 sätts ut 2 gånger. Lägg även till att ta bort nedan nämnda snitsling lördag 15:00 |
| Skrivet av: | Janne [2007-05-04 21:50] | |
|
|
Harlen> Lägg till
Fre 18 16.00 snittsla av förbjudet område samt otydlig stig för dag 3
Finns det liknande som måste göras för dag 1 och 2? |
|
|
|
 |