 |
|
|
|
Kommentera nyheten Jukolaträningar
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Groth [2006-05-30 8:09] | |
|
|
| Kommer på Suttarbodaracet |
| Skrivet av: | fille [2006-06-08 16:11] | |
|
|
| kommer inte idag, skulle sprungit korta |
| Skrivet av: | Jake [2006-06-08 7:29] | |
|
|
| Ja kan tyvärr intr komma idag på träningen pga sjukdom (ont i halsen) skulle ha sprungit korta banan. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-06-07 18:58] | |
|
|
| Hinner inte till träningen imorgon, jobbet kallar. Det är hårda bud i verkligheten (arbetslivet) =) |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-06-07 13:17] | |
|
|
| JAG KOMMER INTE PÅ TORSDAG!!!! Ändrade planer!!! (Kommer inte på söndag heller!) |
| Skrivet av: | iva [2006-06-07 8:43] | |
|
|
| korta bana på torsdag, tack. |
| Skrivet av: | Roland Fjellström [2006-06-06 21:00] | |
|
|
| Korta banan tillsammans med Frida den 8 juni. Vi tar gärna en karta var. |
| Skrivet av: | matte [2006-06-06 20:09] | |
|
|
| Korta banan den 8:e tack! |
| Skrivet av: | Bosse P [2006-06-06 11:06] | |
|
|
| Korta banan den 8:e |
| Skrivet av: | Christina [2006-06-06 10:46] | |
|
|
| Korta på torsdag låter bra för mig. |
|
|
| Jag kommer den 8/6 och vill ha den korta banan. |
|
|
|
 |