 |
|
|
|
Kommentera nyheten TIOMILA 2004
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Groth [2004-04-28 9:22] | |
|
|
| Spanaren> du är välkommen att anmäla dig som skribent när som helst, de som oftast skriver tycker att det är skönt om någon annan gör det ibland. |
|
|
Starkt jobbat KFUM! jag följde hela tillställningen online på webben. Det finns inte många evenemang som går upp mot tiomila, även för en gammal avdankad Solskolan -81 elev.. Vi syns väl på VM i Västerås? jag ska snart sätta igång och träna, tänkte börja med 5km spåret. /Göran
|
| Skrivet av: | Patrik [2004-04-30 13:16] | |
|
|
| da Silva>> Kanke inte så jag menar..tränar löparna o bor med klubben tycker jag det är helt ok,men att plocka hem löpare bara för att komma över vid ett fåtal tillfällen (till de stora kavlarna) för att höja kvaliten på ett lag tycker jag inte är helt rätt ..Så funkar det inte några andra sporter så varför just inom OL?..(möjligtvis inom speedway,där varje toppåkare tävlar för ett lag i Polen,England o Sverige) |
| Skrivet av: | skistar [2004-04-30 11:32] | |
|
|
| Patrik>> SoIK Hellas kanske.. |
| Skrivet av: | HNord [2004-04-30 8:14] | |
|
|
| daSilva>> Helt rätt förstås, men är man inte topp tio på något annat så :-) Jag gjorde kollen eftersom många av de utländska löparna i de svenska klubbarna är landslagsmän, och några sådan har inte KFUM (än). Och en landslagsman vore nog en förstärkning i laget i de flesta föreningar - men KFUM har nu visat att man klarar sig bra ändå! |
|
|
| Patrik, LuckyNord>>> Fast jag tycker inte man kan generalisera på det sättet. Varifrån löparna kommer är rätt ointressant, det jag tycker skiljer klubbar åt är hur de fungerar och sköter sin verksamhet. Om gänget som tränar, trivs och jobbar tillsammans i klubben är från Polen eller Örebro spelar ju inte så stor roll... |
| Skrivet av: | Patrik [2004-04-29 16:45] | |
|
|
| Hur många klubbar var före oss som inte plockat in nån löpare som härstammar från klubbens hemland?..Vi är nog än av fåtalet av "toppklubborna" räknat. |
| Skrivet av: | KFUM spanaren [2004-04-29 16:16] | |
|
|
| Groth>> Inga problem, med det blir oftast bättre om personen som redogör för händelserna, har varit på plats också. |
| Skrivet av: | HNord [2004-04-28 11:47] | |
|
|
| Herrlaget var 6e helsvenska lag över mållinjen om jag inte räknat fel och det tycker jag visar ännu mer att det var en stark insats! |
| Skrivet av: | Groth [2004-04-28 9:22] | |
|
|
| Spanaren> du är välkommen att anmäla dig som skribent när som helst, de som oftast skriver tycker att det är skönt om någon annan gör det ibland. |
| Skrivet av: | KFUM spanaren [2004-04-27 22:57] | |
|
|
| Kul med ett sånt fylligt repotage, vore kul och få ett referat från ungdomslagen också. Kanske någon som var på plats kan skriva en nyhet om det. Och ta stigtomta på en gång :-) |
|
|
|
 |