INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningar i juni/juli

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: GigAnton F [2006-07-05 18:13]
Men fasen jag var ju där, jag missade ju hela skiten. (och träningen) Trodde det var nåt ironiskt skämt, det där med flärd-ol...

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: GigAnton F [2006-07-05 18:13]
Men fasen jag var ju där, jag missade ju hela skiten. (och träningen) Trodde det var nåt ironiskt skämt, det där med flärd-ol...

Skrivet av: stefan [2006-07-01 23:56]
Det gjorde ni helt rätt i.

Skrivet av: dg [2006-06-25 20:43]
Patrik>> Jag håller med. Stefan är på träningsläger, så jag tycker vi ändrar i programet utan hans vetskap;-)

Skrivet av: Patrik [2006-06-25 19:38]
TK>> Ang tisdag står det "Träning: Icke planerad men blir då en flärd-o" i programmet, är det inte lika bra att vi/ni satsar på Fellingsbro 2-dagars träning med färdiga banor och sportident?

http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=652043&CatId=19414

Skrivet av: Löken [2006-06-24 22:42]
Kan tyvärr inte ha träningen den 8e juli så är ngn sugen på att ansvara för en distansträning så hör av er.