 |
|
|
|
Kommentera nyheten Resultat från Kort-KM
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Göthlin [2005-09-14 12:12] | |
|
|
| Tack Janne för rolig bana i krävande terräng och formidabel resultatpresentation. Grattis Christer till att ha satt så många seniorer på pottan och Per till vinsten förstås... |
| Skrivet av: | Öberg [2005-09-14 18:55] | |
|
|
| Janne --> Det gjorde du bra! Bra SM-genrep (alltså banan och så). Du kan få fortsätta arrangera om du vill......: ) |
| Skrivet av: | HNord [2005-09-14 18:32] | |
|
|
| Kanonarrangemang, banan var den bästa jag sprungit på länge (även 14e...)! |
| Skrivet av: | Piraten [2005-09-14 14:55] | |
|
|
Stefan>> Tack för att du var uppmärksam på att Roland hade hamnat i fel klass.
Roland>> Bra kämpat, synd att du inte hittade alla men nu kan du gå in i Winsplits och se hur du låg till mot t.ex Stefan. under loppet.
|
| Skrivet av: | culin [2005-09-14 12:31] | |
|
|
| Grattis alla som fick vara med o springa. Grattis till er som fick äran att lägga Kort-KM nästa år. Banan ser kanon ut. Synd att man måste jobba. Annars ... |
| Skrivet av: | Göthlin [2005-09-14 12:12] | |
|
|
| Tack Janne för rolig bana i krävande terräng och formidabel resultatpresentation. Grattis Christer till att ha satt så många seniorer på pottan och Per till vinsten förstås... |
| Skrivet av: | Balken [2005-09-14 8:32] | |
|
|
Weine>> Grattis till den enormt bra tiden till 8:an. Jane>> Synd att jag inte mår bättre, det ser riktigt roligt ut det där. |
| Skrivet av: | Groth [2005-09-14 7:59] | |
|
|
| Son vanligt ett superbt Kort-KM. Tackar och bugar! |
| Skrivet av: | stefan [2005-09-13 22:57] | |
|
|
janne>>Tackar, trevlig bana i tuff terräng. Jag tror att Roland Fjällström sprang den långa banan. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-09-13 22:22] | |
|
|
| Det var roligt. Snabba tider och karta på nätet, det gillar vi! |
|
|
| Mycket trevlig bana! Grattis Öberg till nästa års tävlingsledarskap... :-) |
|
|
|
 |