 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsdag 16/7 nu med mer info
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Fredrik M [2023-07-15 17:38] | |
|
|
Jag får tyvärr avstå imorgon.Jag måste vara i Örebro 12.30 Och med min fart i skogen blir det stressigt. Kul initiativ Annars |
|
|
| Tack för trevlig träning :-) |
|
|
| Fam Kruse kommer på eftermiddagen träning. |
| Skrivet av: | Jane [2023-07-15 22:20] | |
|
|
| S A& M kommer också. Antagligen mest för pizzan… |
| Skrivet av: | Fredrik M [2023-07-15 17:38] | |
|
|
Jag får tyvärr avstå imorgon.Jag måste vara i Örebro 12.30 Och med min fart i skogen blir det stressigt. Kul initiativ Annars |
|
|
| Efter mat och innan pass 2 inbjuds till kaffe och VM-stafett på Gusselbyvägen 13. |
| Skrivet av: | Elin [2023-07-15 10:02] | |
|
|
| Berg får hoppa över eftermiddagens träning |
| Skrivet av: | Fredrik Malm [2023-07-15 8:56] | |
|
|
| Jag kommer gärna |
| Skrivet av: | Edvin Halldin [2023-07-14 15:38] | |
|
|
| Jag och mamma kommer på förmiddagen |
|
|
Jag kommer på förmiddagspasset! Min barn säger att de kommer med om det är fint väder. |
|
|
|
 |