 |
|
|
|
Kommentera nyheten Teknikträning + Uppföljning Tisdag 16/8
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Fredrik [2005-08-15 22:37] | |
|
|
| Kommer. |
|
|
| Jag försöker också gärna ta mig runt en sväng. Kanske att jag lyckas övertala Ida också men jag tror inte att hon vill ha någon skuggning. |
| Skrivet av: | Fredrik [2005-08-15 22:37] | |
|
|
| Kommer. |
| Skrivet av: | Kristin J [2005-08-15 22:25] | |
|
|
| Oskar Jacobson kommer gärna. |
|
|
| Som sagt om veteraner är välkomna är det troligt att jag dyker upp, tar vägen förbi Karlslund om någon vill åka med. |
| Skrivet av: | birgitta a [2005-08-14 15:21] | |
|
|
| Får även en veteran testa en bana? I så fall är jag intresserad av en bana. |
| Skrivet av: | Tiomila-Björne [2005-08-13 17:34] | |
|
|
| da Silva>> Kommer! |
| Skrivet av: | Calle [2005-08-12 20:53] | |
|
|
| jag kommer |
|
|
| Kommer. Undrar om Tiomila-Björne kommer? |
|
|
| Kommer om förkylningskiten släpper. |
| Skrivet av: | Axel [2005-08-11 12:38] | |
|
|
| Kommer om förkylningskiten släpper. |
|
|
|
 |