 |
|
|
|
Kommentera nyheten Resa till SM-stafetten
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Feenie [2005-09-16 13:48] | |
|
|
| sett |
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-17 16:02] | |
|
|
| Stefan>> Inger N blev också intresserad av att åka upp och titta. Så jag,Madde o Inger åker en bil upp. Så jag hoppas jag inte ställer till för mkt problem, men nu kanske ni kan sova lite extra iaf =) |
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-17 9:50] | |
|
|
| Finns det nån extra plats i bussen? Madde är lite intresserad av att åka med,men oklart. |
| Skrivet av: | morgonpigg iva [2005-09-16 15:35] | |
|
|
| har läst |
| Skrivet av: | Feenie [2005-09-16 13:48] | |
|
|
| sett |
| Skrivet av: | coach [2005-09-16 13:38] | |
|
|
| sett |
| Skrivet av: | cassius [2005-09-16 13:07] | |
|
|
| jag har sett... |
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-16 12:11] | |
|
|
| Stefan>> mmm snällt *pigg* |
| Skrivet av: | stefan [2005-09-16 11:56] | |
|
|
| Patrik>> Skyll dig själv.. det är för din skull vi andra går upp :) |
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-16 11:44] | |
|
|
| OK *gäsp* |
| Skrivet av: | Piraten [2005-09-16 11:11] | |
|
|
| Noterat... |
|
|
|
 |