 |
|
|
|
Kommentera nyheten Vårruset parkeringshjälp 30/5
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Eva Ekdahl [2023-05-25 21:37] | |
|
|
| Jag och Julia kan vara parkeringsböter |
| Skrivet av: | Niklas [2023-05-29 23:44] | |
|
|
| Jag kan komma och vifta på bilar. Ses! |
| Skrivet av: | Jane [2023-05-28 22:56] | |
|
|
Tycker Eva o Julia har lite tråkig inställning. 😉
Men vi kan också hjälpa till. |
|
|
Jag kommer och kan vara med till 17.30. Har därefter annat uppdrag under Vårruset |
| Skrivet av: | Mats G [2023-05-27 21:12] | |
|
|
| Anna och jag är parkeringsvakter |
|
|
| Jag kommer och är parkeringsvakt |
| Skrivet av: | Eva Ekdahl [2023-05-25 21:37] | |
|
|
| Jag och Julia kan vara parkeringsböter |
| Skrivet av: | hooken [2023-05-24 17:23] | |
|
|
Vid tappstället var fortfarande skyltarna övertäckta så den såg inte ut att vara avgiftsbelagd än! |
|
|
| Jag har kollat med epiroc så den uppgiften är gjord! |
|
|
|
 |