 |
|
|
|
Kommentera nyheten Uppföljning ungdom + extraträning 1 o 2 april
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Emma [2008-03-31 19:15] | |
|
|
Jag och Iva och ev Kristin kommer på tisdag.
Jag och Kristin och Malin kommer på onsdag. |
| Skrivet av: | stina [2008-03-31 20:21] | |
|
|
| jag kommer imorrn! |
| Skrivet av: | Emma [2008-03-31 19:15] | |
|
|
Jag och Iva och ev Kristin kommer på tisdag.
Jag och Kristin och Malin kommer på onsdag. |
| Skrivet av: | lovisa [2008-03-30 21:03] | |
|
|
| kommer både tisdag och onsdag :) |
| Skrivet av: | Brynäs [2008-03-30 19:03] | |
|
|
| Kommer tisdag! |
|
|
|
 |