 |
|
|
|
Kommentera nyheten Fler behövs för Väskpackning på Ullmax!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Emma [2007-09-16 21:32] | |
|
|
| Jag kommer i morgon måndag mellan 17-ca19.30. |
| Skrivet av: | Axel [2007-09-17 14:59] | |
|
|
| Obs! Vi ställer in onsdagens packtillfälle eftersom det är såpass få som anmält sig då. Ni som har gjort detta får gärna dyka upp idag måndag istället. Jag kontaktar även berörda. |
| Skrivet av: | Emma [2007-09-16 21:32] | |
|
|
| Jag kommer i morgon måndag mellan 17-ca19.30. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-09-16 16:32] | |
|
|
| Jag kommer måndag 17/9, men lite senare ca kl 18.30. |
| Skrivet av: | Annette Heeger Gustafsson [2007-09-14 19:15] | |
|
|
| Jag kan hjälpa till onsdag den 19/9 mellan 17 och 20. |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-09-12 12:53] | |
|
|
| Måndagen den 17/9 vill jag hjälpa till men jag slutar ca 18.45 så jag är där ca 19.15. |
| Skrivet av: | Gunnel [2007-09-09 14:54] | |
|
|
| Christer och jag räknar med att komma måndag 10/9. |
| Skrivet av: | Sus [2007-09-08 21:04] | |
|
|
| Jobbar dag nu 10 och ev 17 kan troligen inte komma till 17 utan dyker upp mellan 17 och 17:30. |
| Skrivet av: | Iva [2007-09-07 8:40] | |
|
|
| Jag har anmält mig till 17/9, men skulle vilja hinna träna en kortis innan och börja 18 om det funkar. |
| Skrivet av: | Axel [2007-09-04 18:40] | |
|
|
| Har lagt in era anmälningar nedan i anmälningslistan för översiktens skull. |
| Skrivet av: | H-G [2007-09-04 14:02] | |
|
|
| Jag menar söndag 9/9. |
|
|
|
 |