INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Gympa börjar på fredag 17/11 kl.18!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Emma [2006-10-19 16:17]
Jag tycker gympa på fredag passar bra. Kan man äta lite extra godis sen med gott samvete

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Amélie [2006-10-24 22:08]
Kanonbra! Passar utmärkt om man kommer hem över helgen!

Skrivet av: Kristin J [2006-10-23 17:12]
Fredag blir toppen!

Skrivet av: Kattis [2006-10-19 20:21]
Veckopendlaren gillar fredagar!

Skrivet av: Linda [2006-10-19 16:46]
Ap-bra säger jag! Jag drar med mig Erik och kommer absolut!

Skrivet av: Emma [2006-10-19 16:17]
Jag tycker gympa på fredag passar bra. Kan man äta lite extra godis sen med gott samvete

Skrivet av: Sara K [2006-10-19 16:08]
Kan ju vara ett skönt sätt att inleda helgen på. Jag säger: kör!

Skrivet av: Anders [2006-10-19 12:35]
Det har ju funkat bra med fredagar förr, så det gör det säkert nu också!

Skrivet av: Kajsa [2006-10-19 11:56]
Måndagar är förstås bättre än fredagar men om det inte finns något alternativ så funkar det.