 |
|
|
|
Kommentera nyheten Kallelse till årsmöte söndag 19 mars 17.00
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Elin [2023-03-16 20:35] | |
|
|
| 2 × Berg kommer |
| Skrivet av: | Tommy [2023-03-19 13:17] | |
|
|
| Kommer! Sent....jamen bättre sent än aldrig! |
| Skrivet av: | Oskar [2023-03-19 12:12] | |
|
|
| Kommer! |
|
|
| Sen anmälan men jag kommer |
| Skrivet av: | Elin [2023-03-16 20:35] | |
|
|
| 2 × Berg kommer |
|
|
| Jag kommer till årsmötet. (Ev lite sent, skjutsar Edvin till tåget) |
| Skrivet av: | widdas [2023-03-15 15:53] | |
|
|
Jag har för avskt att närvara på årsnötet.
Ingemar W |
|
|
| Jag kommer! Första raden klockan 16! |
|
|
|
 |