 |
|
|
|
Kommentera nyheten Stigtomtakavlen - Boende och avresor
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Chewie [2008-04-16 20:57] | |
|
|
| Jag sover gärna över lördag-söndag! |
| Skrivet av: | Chewie [2008-04-16 20:57] | |
|
|
| Jag sover gärna över lördag-söndag! |
| Skrivet av: | Groth [2008-04-14 15:04] | |
|
|
| Axel> du får gärna ta bil, jag kan möta upp i stan |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-14 14:30] | |
|
|
| Jag kan ta bil om det behövs. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-14 8:40] | |
|
|
| Jag åker gärna hem efter nattsträckorna. |
|
|
|
 |