 |
|
|
|
Kommentera nyheten Klubbmästerskap
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Malin>>Det står ju :) 3km men du ska anmäla dig i rätt klass, det klarar du. |
| Skrivet av: | Malin [2025-08-14 18:35] | |
|
|
Ja, det stod när man började anmäla sig🤣 Då jag ramlade sista dagen på oringen och troligen fick en bristning så kan jag inte springa så bra nu. Ska försöka ta mig runt orange bana😅 |
|
|
| Malin>>Det står ju :) 3km men du ska anmäla dig i rätt klass, det klarar du. |
| Skrivet av: | Malin [2025-08-12 22:11] | |
|
|
| Hur lång är den orange? |
|
|
@Elsa: Jättebra att du vill springa D21, vi vill gärna ha flera i HD21 så att det blir klass av dessa. @Tommy: Jag lägger till dig i eventor. |
|
|
Jag anmälde mig nu i D21 men kan springa där det behövs (helst 10:000 del och hellre längre än kortare). |
| Skrivet av: | Tommy [2025-08-04 11:06] | |
|
|
| Jag anmäler mig till blå bana. Hls Tommy Gammal |
|
|
|
 |