 |
|
|
|
Kommentera nyheten Jukolaträning 23/5
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Charlotte [2006-05-21 21:26] | |
|
|
| Charlotte och Anders önskar 5,5 km! |
| Skrivet av: | stefan [2006-05-23 14:44] | |
|
|
| Groth>> Taget! |
| Skrivet av: | Groth [2006-05-23 12:24] | |
|
|
| Stefan> vore kanon om jag kunde få en tidig start i gänget. Jag spårar gärna min gaffel... |
| Skrivet av: | Hempa [2006-05-23 8:58] | |
|
|
| Erik 8km |
| Skrivet av: | NormanK [2006-05-23 8:49] | |
|
|
| Björne vill gärna springa 5,5km. Tack! |
| Skrivet av: | Emma [2006-05-22 22:07] | |
|
|
| 5,5 km, tack! |
| Skrivet av: | ulf hallmen [2006-05-22 21:09] | |
|
|
| sjysst stefan det är klart vi springer 3km vi börjar bli lite gamla |
| Skrivet av: | beh [2006-05-22 20:59] | |
|
|
| Jag springer gärna 8km. |
| Skrivet av: | stefan [2006-05-22 20:57] | |
|
|
| Jag ritar kartor så det är bara komma! Uffe, Ali jag gissar att ni ska springa 3 km :) |
| Skrivet av: | Hanna [2006-05-22 19:26] | |
|
|
| Kommer gärna och springer 5,5 om tisariter är välkomna. |
| Skrivet av: | iva [2006-05-22 15:22] | |
|
|
| 5,5km med kortaste gaffling tack. |
|
|
|
 |