 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsdag 20/8
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Charlotte [2005-08-17 20:54] | |
|
|
| Medel 1:10000, tack! |
| Skrivet av: | Fredrik [2005-08-19 16:44] | |
|
|
| Medel på förmiddagen tack! |
| Skrivet av: | dg [2005-08-18 21:12] | |
|
|
| sorry....mitt fel...det blir visst bara 15 000 del... |
| Skrivet av: | sara [2005-08-18 17:04] | |
|
|
| Samma som herr Öberg,alla tjejer verkar följa min kära man |
| Skrivet av: | Emma [2005-08-17 21:42] | |
|
|
| Även jag samma som öberg, tack! |
| Skrivet av: | Charlotte [2005-08-17 20:54] | |
|
|
| Medel 1:10000, tack! |
| Skrivet av: | Peiza [2005-08-17 9:58] | |
|
|
| dg>> Tänk på Svanjukola :) |
| Skrivet av: | Anders [2005-08-17 9:31] | |
|
|
| Jag vill springa en medeldistansbana på 1:10 000 om jag ska orka med eftermiddagspasset... |
| Skrivet av: | Cassius [2005-08-16 23:18] | |
|
|
| Jag skulle kunna tänka mig att träna ngt längre på förmiddagen... |
| Skrivet av: | Öberg [2005-08-16 22:31] | |
|
|
| 5800 meter. 15-18 kontroller. Skala 1:10 000. Kartan i startögonblicket. Tack! |
|
|
|
 |