INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Jukolaträningar

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Calle [2006-06-03 11:07]
jag kommer den 11:e..

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: fille [2006-06-08 16:11]
kommer inte idag, skulle sprungit korta

Skrivet av: Jake [2006-06-08 7:29]
Ja kan tyvärr intr komma idag på träningen pga sjukdom (ont i halsen) skulle ha sprungit korta banan.

Skrivet av: Patrik [2006-06-07 18:58]
Hinner inte till träningen imorgon, jobbet kallar. Det är hårda bud i verkligheten (arbetslivet) =)

Skrivet av: Kajsa [2006-06-07 13:17]
JAG KOMMER INTE PÅ TORSDAG!!!! Ändrade planer!!! (Kommer inte på söndag heller!)

Skrivet av: iva [2006-06-07 8:43]
korta bana på torsdag, tack.

Skrivet av: Roland Fjellström [2006-06-06 21:00]
Korta banan tillsammans med Frida den 8 juni. Vi tar gärna en karta var.

Skrivet av: matte [2006-06-06 20:09]
Korta banan den 8:e tack!

Skrivet av: Bosse P [2006-06-06 11:06]
Korta banan den 8:e

Skrivet av: Christina [2006-06-06 10:46]
Korta på torsdag låter bra för mig.

Skrivet av: ingernicolas [2006-06-06 10:20]
Jag kommer den 8/6 och vill ha den korta banan.