 |
|
|
|
Kommentera nyheten Teknikträning Kinkhyttan (norra) tisdag 12/4
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Calle [2005-04-11 10:44] | |
|
|
| Jag säger som eppo, för stefans skull kommer jag och tar den långa... |
| Skrivet av: | Ari [2005-04-12 8:04] | |
|
|
| Är med! |
| Skrivet av: | dg [2005-04-11 21:33] | |
|
|
| Just det, jag har en sambo som kommer också. |
| Skrivet av: | dg [2005-04-11 21:28] | |
|
|
kommer
|
| Skrivet av: | Öberg [2005-04-11 19:32] | |
|
|
| Per och Sara kommer |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-04-11 18:58] | |
|
|
| Kommer ej, kör poängtävling med Garpenlunds. |
| Skrivet av: | Balken [2005-04-11 16:37] | |
|
|
| Kommer och vill springa långabanan |
| Skrivet av: | stefan [2005-04-11 15:14] | |
|
|
| Potnus>>Jag har kartor hos mig men ska iväg en sväng i kväll, hör av mig! |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-04-11 11:13] | |
|
|
| Jag kommer nog. |
| Skrivet av: | Calle [2005-04-11 10:44] | |
|
|
| Jag säger som eppo, för stefans skull kommer jag och tar den långa... |
| Skrivet av: | Pontus [2005-04-11 10:07] | |
|
|
| stefan>> Malin och jag tänkte träna stafett med publik på tisdag. Jag kör första (start vid 1630) och malin andra och johanna hejar på. För att klara detta vill vi ha tag i en karta med bana redan ikväll eller imorgon förmidda. Om malin sedan kan få åka hem med någon annan från träningen så är vi väldigt tacksamma. |
|
|
|
 |