 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsdag på Lördag
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Calle [2004-03-04 15:08] | |
|
|
| Jag kommer också, dock bara på första delen (som det ser ut nu)... |
| Skrivet av: | gurra [2004-03-05 15:42] | |
|
|
| kan hända att jag dyker upp... |
|
|
| Kanske vi möts i spåret. Jag och farsan åker en vända från Rysstorget (tror jag det blir) |
| Skrivet av: | Ari [2004-03-05 10:03] | |
|
|
| jag o Frippe hakar på lite skidåkning, innebandyn beslutas utifrån dagsform..... |
| Skrivet av: | Stålis [2004-03-05 9:12] | |
|
|
| Lina och jag kommer och tuffar lite i skidspåret. Och så äter vi lunch och åker hem. |
| Skrivet av: | stefan [2004-03-05 7:14] | |
|
|
| Jag kommer och åker lite skidor, sedan ger jag upp. |
| Skrivet av: | stina [2004-03-04 21:13] | |
|
|
| Jag och Carro kommer! |
| Skrivet av: | Calle [2004-03-04 15:08] | |
|
|
| Jag kommer också, dock bara på första delen (som det ser ut nu)... |
| Skrivet av: | sara.b [2004-03-04 13:13] | |
|
|
| Kommer ! |
| Skrivet av: | Groth - Brobakken [2004-03-04 9:46] | |
|
|
| Hela högen kommer närvara |
|
|
|
 |