 |
|
|
|
Kommentera nyheten KkkK - 37 Algots kiosk
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Tyvär tolkade jag en text fel. Kiosken låg mellan kraftverkskanalen och Kvarnfallsbron, därifrån det ena fotot är tagit och INTE på västra sidan av kraftverkskanalen som det är markerat på kartan utan 25 meter SÖ om den punkten. Beklagar felet. |
|
|
| Tyvär tolkade jag en text fel. Kiosken låg mellan kraftverkskanalen och Kvarnfallsbron, därifrån det ena fotot är tagit och INTE på västra sidan av kraftverkskanalen som det är markerat på kartan utan 25 meter SÖ om den punkten. Beklagar felet. |
|
|
|
 |