 |
|
|
|
Kommentera nyheten Kartdatabas istället för karta
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Albin! Med risk för att vara petig, så har jag för mig att dessa två kartor trycktes av GötaÄlvdalen. med ett slags kombitryck av digital utskrift /och offsettryck. Det blev billigare så. Tror att de trycker höjdkurvorna med offset medan resten trycks digitalt, men jag är inte helt säker. |
|
|
| Albin! Med risk för att vara petig, så har jag för mig att dessa två kartor trycktes av GötaÄlvdalen. med ett slags kombitryck av digital utskrift /och offsettryck. Det blev billigare så. Tror att de trycker höjdkurvorna med offset medan resten trycks digitalt, men jag är inte helt säker. |
| Skrivet av: | AA [2006-03-20 8:15] | |
|
|
| CG>> Du har glömt USM-kartan och Skrikarboda-kartan som också Offset-tryckts de senaste åren. Men du kanske menar kartor för träning mm? |
| Skrivet av: | fimpen [2006-03-19 15:39] | |
|
|
| Intressant information, låter riktigt bra. |
|
|
|
 |