 |
|
|
|
Kommentera nyheten Långpass lördag den 9 feb????
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | C-G [2008-02-08 15:22] | |
|
|
| Eftersom det inte finns något int. för morgondagens träning i Klockhammar ställer vi in den och kör den längre fram istället |
| Skrivet av: | C-G [2008-02-08 15:22] | |
|
|
| Eftersom det inte finns något int. för morgondagens träning i Klockhammar ställer vi in den och kör den längre fram istället |
| Skrivet av: | djn [2008-02-07 21:59] | |
|
|
Chrille >> Jag hade också skidfobi men fick skaka av mig den för några år sen när kroppen inte längre tyckte om löpning.
das >> Den 2a mars får vi se vem som har bäst grundkunskaper. Folk har skrällt från led 10 förrut :o) |
|
|
Chrille>>> Det är dags att växa ifrån skidfobin, det är bra att ha lite grundkunskaper när man blir senior och kroppen börjar säga ifrån mot löpning 7 dagar i veckan hela vintern... Talar av egen erfarenhet. ;-)
CG>>> Ser fram mot den träningen senare i vinter när vi är tillbaks från värmen och Vasaloppet är avklarat! |
| Skrivet av: | C-G [2008-02-06 12:40] | |
|
|
| DG: Om du tänker springa på söndag i Ånnaboda hör av dig till Christer så kan ni träna tillsammans, men han vägrar åka skidor. |
| Skrivet av: | C-G [2008-02-06 12:33] | |
|
|
Det var ingen baktanke med detta inlägg utan bara fakta. Eftersom några åker till Spanien av de som tränar och det inte är för många som springer lördagsträningarna. Jag har just satt ihop databaskartorna i Klockhammar och planerade att köra på den. Men för en sån träning måste jag först till KFUM och trycka ut kartorna där samt fixa en nyckel till Klockhammar och då är det inte så roligt om det bara är Christer som står där. Jag kan köra den övningen vid ett annat tillfälle när det är fler som är intresserade. Därav detta inlägg, synen på hur ni själva tränar i KFUM får ni ha er egen uppfattning om den bryr jag mig inte om utan jag ser till att Christer får det träning HAN behöver. Tyck till om träningar mål stafetter m m på det utskick som Pontus gjorde här om dan, där borde det finnas mycket att ventilera. |
| Skrivet av: | Peiza [2008-02-06 10:15] | |
|
|
Vi fattar budskapet CG. Men man kan väl framföra det på ett lite ödmjukare sätt. |
| Skrivet av: | dg [2008-02-06 9:58] | |
|
|
| Jag jobbar men tänkte nog träna ett pass i bergen på söndag. Vore trevligt med sällskap då. |
| Skrivet av: | feenie [2008-02-06 9:43] | |
|
|
| Åker skidor.... |
| Skrivet av: | Axel [2008-02-06 8:31] | |
|
|
| Är i fjällen... |
| Skrivet av: | stefan [2008-02-06 6:58] | |
|
|
| Jag river kök så jag kommer inte heller. |
|
|
|
 |