 |
|
|
|
Kommentera nyheten Smålandskavleträning
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | C-G [2006-10-17 20:24] | |
|
|
| Christer vill springa 5,2 km |
| Skrivet av: | M&M [2006-10-18 11:55] | |
|
|
| Får väl bli H45 då. För det var väl här man skulle anmäla sig. |
| Skrivet av: | Anders [2006-10-18 8:39] | |
|
|
| Jag gör ett försök på "långa" banan... |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-10-17 20:38] | |
|
|
| H 50, 5280 m |
| Skrivet av: | Athos [2006-10-17 20:36] | |
|
|
| Tisaren 2 st. i H45! |
| Skrivet av: | C-G [2006-10-17 20:24] | |
|
|
| Christer vill springa 5,2 km |
| Skrivet av: | Athos [2006-10-17 19:01] | |
|
|
| Till vem skulle man anmäla? Jag vet att du sa det igår men minnet är inte det bästa. Hittar inget namn på Hagabys hemsida! OKT blir 5 stycken på långa banan. OLGY har social kväll!!! |
| Skrivet av: | Sus [2006-10-17 17:37] | |
|
|
| Uppmärksam>> Stefan hälsar att de kommer. |
| Skrivet av: | Uppmärksam [2006-10-17 16:18] | |
|
|
| Finns det några resultat från förra veckan? |
| Skrivet av: | Hempa [2006-10-17 11:02] | |
|
|
| Jag kommer! |
|
|
|
 |