 |
|
|
|
Kommentera nyheten SKIDSKYTTE KM = Löpkast-KM
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Brynäs [2008-02-13 20:29] | |
|
|
| Väntar på svar om start imorgon, jag förstår att tävlingsjuryn sammanträder, men som komplement kan jag meddela att 1966 deltog i skidskytte-JSM i Falun med näst bästa åktid men tyvärr 17 bom!!!! |
| Skrivet av: | Tävlingsledningen [2008-02-13 22:41] | |
|
|
| Alla kan och bör deltaga! |
| Skrivet av: | Brynäs [2008-02-13 20:29] | |
|
|
| Väntar på svar om start imorgon, jag förstår att tävlingsjuryn sammanträder, men som komplement kan jag meddela att 1966 deltog i skidskytte-JSM i Falun med näst bästa åktid men tyvärr 17 bom!!!! |
| Skrivet av: | Brynäs [2008-02-13 18:33] | |
|
|
| Kan en man i denna respktabla ålder( H60) deltaga i denna spännande utmaning? |
| Skrivet av: | Peiza [2008-02-12 22:29] | |
|
|
| Verkar kul! Men missar det själv tyvärr. |
|
|
|
 |