 |
|
|
|
Kommentera nyheten Natt-OL träning Arboga OK
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Brynäs [2005-11-11 12:39] | |
|
|
| 4.8 km för mig. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-11-14 11:26] | |
|
|
| Hakar om Mats lämnar tillbaka lampan |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-11-11 12:39] | |
|
|
| 4.8 km för mig. |
|
|
| Instämmer med Öberg, jag kör gärna lite natt. |
| Skrivet av: | Öberg [2005-11-11 9:15] | |
|
|
| Jag kan tänka mig att vara med. Är det fortfarande snöfritt och plusgrader så finns det väl ingen vits att träna inne. |
|
|
|
 |