 |
|
|
|
Kommentera nyheten Uppföljningsträning 14/6
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Brynäs [2005-06-13 15:06] | |
|
|
| Vet du om att Lars Härdmark har inventerat, justerat och flyttat en del kontroller. |
| Skrivet av: | Cassius [2005-06-14 16:36] | |
|
|
| jag måste tyvärr avboka.. |
| Skrivet av: | dg [2005-06-14 16:25] | |
|
|
| Jag har lyckats slingrat mig ur skolans grepp, så jag kommer! |
| Skrivet av: | fille [2005-06-14 14:42] | |
|
|
| kommer inte för jag är fortfarande sjuk.. |
| Skrivet av: | cassius [2005-06-14 7:46] | |
|
|
| jag kommer |
| Skrivet av: | pettson [2005-06-13 21:30] | |
|
|
| jag tänkte dyka upp |
| Skrivet av: | matte [2005-06-13 19:45] | |
|
|
| jag kommer |
| Skrivet av: | Vicy [2005-06-13 19:38] | |
|
|
| I'll be there! |
| Skrivet av: | gurra [2005-06-13 18:56] | |
|
|
| jag kommer! Jag tror Björklund också kommer |
| Skrivet av: | stefan [2005-06-13 17:17] | |
|
|
| Brynäs>>Det är de nya kontrollerna jag har! |
| Skrivet av: | djN [2005-06-13 16:16] | |
|
|
| .. och jag tar hand om honom |
|
|
|
 |