 |
|
|
|
Kommentera nyheten Deaflympics i Australien uppdaterat 14/1
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | BoRot [2005-01-13 12:08] | |
|
|
| grattis till silverpengen!!!!!!!!!!!!!! |
| Skrivet av: | fimpen [2005-01-19 15:12] | |
|
|
| Grattis till medaljen Curt! Är otroligt avundsjuk på dig som möt en känguru under ett lopp...Jag fick nöja mej med en älg igår när jag satte ut kontroller till natt-cupen |
| Skrivet av: | Peiza [2005-01-14 16:16] | |
|
|
| da Silva>> Måste ha varit den tyngsta sprintfinalen i mannaminne, 24:50 låg segrartiden på. |
|
|
| Stort grattis till silvret och en fin placering på sprinten!! Snyggt jobbat av Letland att stämpla fel på tre mästerskapsstafetter i rad... :-S |
| Skrivet av: | BoRot [2005-01-13 12:08] | |
|
|
| grattis till silverpengen!!!!!!!!!!!!!! |
| Skrivet av: | culin [2005-01-11 9:46] | |
|
|
| Dagens tavling blev installd p g a varmen (37 grader). Vi springer den Klassiska tavlingen imorgon istallet. |
| Skrivet av: | fimpen [2005-01-06 15:33] | |
|
|
| Det låter härligt att få träffa på kängurur när man orienterar! |
| Skrivet av: | fimpen [2005-01-03 10:28] | |
|
|
| Ett STORT lycka till! Hälsa även Jessica detsamma! |
|
|
| Stiligt reportage i dagens NA. Lycka till! |
| Skrivet av: | BoRot [2005-01-01 23:13] | |
|
|
| Lycka till håller krampaktigt alla tillgängliga tummar!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
 |