 |
|
|
|
Kommentera nyheten Gustav ny i klubben
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Björne [2003-12-17 13:50] | |
|
|
| Välkommen Gustav! |
| Skrivet av: | Björne [2003-12-17 13:50] | |
|
|
| Välkommen Gustav! |
| Skrivet av: | fimpen [2003-12-15 22:19] | |
|
|
| Välkommen Gurra! |
| Skrivet av: | kbd [2003-12-15 21:18] | |
|
|
| Gustav>>Välkommen, du har en given plats i U-10mila laget! |
|
|
|
 |