 |
|
|
|
Kommentera nyheten Tack ALLA som hjälpt till på KFUM:s julmarknad
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Birgitta a [2005-12-01 21:57] | |
|
|
| Magnus: Ursäkta att jag inte sett ditt erbjudande tidigare. Om ni fortfarande har möjlighet att hjälpa till är det bra. Det brukar alltid bli ont om "personal" i slutet. Om ni har mäjlighet att lämna kakorna lite tidigare vore det bra, mesta försäljningen är väl mellan kl 11.30 och 13.00. Kanske ni kan ordna ett medskick? |
|
|
| jag och lillebror kl 9.30-12.00 |
| Skrivet av: | Birgitta a [2005-12-01 21:57] | |
|
|
| Magnus: Ursäkta att jag inte sett ditt erbjudande tidigare. Om ni fortfarande har möjlighet att hjälpa till är det bra. Det brukar alltid bli ont om "personal" i slutet. Om ni har mäjlighet att lämna kakorna lite tidigare vore det bra, mesta försäljningen är väl mellan kl 11.30 och 13.00. Kanske ni kan ordna ett medskick? |
| Skrivet av: | Magnus [2005-11-28 22:44] | |
|
|
| En lite sen anmälan när allt annat nu fallit på plats. Jag kan komma och hjälpa till tillsammans med Ylva, Björn och Anna men först 13-14.30. Jag kan göra lite av varje medan barnen kanske bäst passar i ett chokladhjul eller liknande. Kan vi göra någon nytta ? Hur dags bör vi lämna de mjuka kakorna vi ska baka ? |
| Skrivet av: | Zennertun [2005-11-26 15:56] | |
|
|
Malin och Gubben kan hjälpa till, men med vad och när får du bestämma. Janne |
| Skrivet av: | Barbro [2005-11-20 16:25] | |
|
|
| Birgitta: Jag tror att jag skrev upp mig att hjälpa till på kvällen före men måste tyvärr backa på det. Däremot kan jag bidra med att Henrik hjälper till på lördad fm. Samma tid som Krstin och jag skrev upp oss. 9-11 tror jag att det var? |
|
|
| Magnussons: Jag noterar att ni bakar. Påläggen fixar sig nog ändå. |
| Skrivet av: | Magnusson,s [2005-11-14 17:51] | |
|
|
| Vi kan baka mjuk kaka och 2 sorters småkakor men är det bättre att vi skänker pålägg så gör vi väl gärna det. |
|
|
| Jag kan baka 2 sorters småkakor |
| Skrivet av: | Niklas & Bibbi [2005-11-13 18:03] | |
|
|
| 12-14 Disken passar bra för oss! |
| Skrivet av: | Hasse [2005-11-11 18:40] | |
|
|
| Hans & Ulla 9-11 |
|
|
|
 |