 |
|
|
|
Kommentera nyheten KUL-kavlen : Onsdag 18/6. 17.45. Info och anmälan.
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Birgitta kommer, kort bana. |
| Skrivet av: | Nanna [2025-06-16 23:25] | |
|
|
| En sen anmälan, men Hugo och jag vill gärna vara med! |
| Skrivet av: | Anders [2025-06-16 21:21] | |
|
|
| Jag anmäler mig och hoppas knät fungerar! |
| Skrivet av: | Palmen [2025-06-16 19:46] | |
|
|
| Anmäler Magnus och Lovisa Palm |
| Skrivet av: | jenny [2025-06-16 17:54] | |
|
|
Anmäler Minna och Hedda och troligtvis Jenny. (Gärna en extra karta till Nelly ihop med Stefan.) |
|
|
| Ella och Camilla kommer. Robert kan hjälpa till. |
| Skrivet av: | Malin [2025-06-16 17:29] | |
|
|
| Jag kommer gärna. |
|
|
| Elin, Ture, Axel och Valdemar vill vara med. |
|
|
|
 |