 |
|
|
|
Kommentera nyheten Christer - Garpenlundsmästare
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Tack för en bra träning, även om jag inte fullföljde hela. Huvudet blir tomt efter 60 minuter och fungerar inte så bra. Idag känns det i fötterna i stället, det var ganska stenigt. |
| Skrivet av: | H-G [2006-06-14 16:37] | |
|
|
| Tack för en bra träning, rejäl orientering under tuffa förhållanden. |
| Skrivet av: | fimpen [2006-06-14 14:05] | |
|
|
| Synd att jag blev bjuden på räkbåt igår! Ser otroligt trevligt ut! |
|
|
| Tack för en bra träning, även om jag inte fullföljde hela. Huvudet blir tomt efter 60 minuter och fungerar inte så bra. Idag känns det i fötterna i stället, det var ganska stenigt. |
| Skrivet av: | C-G [2006-06-14 12:13] | |
|
|
En liten förklaring kring resultatlistan. Första kolumben efter namnet är hur många kontroller man fick ta före banan a 400 m. 2:a Slutliga tiden 3:e Tiden på banan (3,950 km) 4:e Placering tidsmässigt på banan |
|
|
|
 |